کرم عسل
نوشته شده توسط : irane

کرم عسل رویال : عسل دارای سابقه دارویی طولانی است و با توجه به خواص عسل از ۲۵۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفته است. خواص درمانی متعددی از عسل به عنوان یک عنصر مهم در طب سنتی شناخته شده است .

اولین استفاده ثبت شده از عسل به عنوان تغذیه درمانی بوده است. برای هزاران سال عسل به عنوان یکی از مهمترین و شناخته شده ترین داروی خانگی طبیعی برای درمان طیف گسترده ای از بیماریها و مشکلات بوده است.همانظور که در قرآن کریم درباره عسل ذکر شده است : آنرا شفایی برای مومنین دانسته است.شاید بتوان گفت خدا هم شفابخش جسمی وهم شفابخش روحی را معرفی کرده است .

کرم عسل رویال

علاوه بر عسل تمامی محصولاتی که از این ماده پرخاصیت تهیه می شود دارای خواص عالی و بیشماری است که در سلامتی شما نقش بسزایی دارد. کرم عسل  به واسطه داشتن مواد معدنی و ویتامینه عالی و اسید های خاص نظیر پانتونیک اسید و بیوتین جهت حفظ و شادابی پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک پوست بخصوص سیاهی های دور چشم بسیار مفید و تاثیر گذار بوده و باعث احیای بافتهای مرده پوستی می شود.

کرم عسل رویال

کرم عسل رویال به واسطه داشتن مواد معدنی و ویتامینه عالی و اسید های خاص نظیر پانتونیک اسید و بیوتین جهت حفظ و شادابی پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک پوست بخصوص سیاهی های دور چشم بسیار مفید و تاثیر گذار بوده و باعث احیای بافتهای مرده پوستی می شود.

خواص کرم عسل رویال

  • ضد چروک قوی
  • کلاژن سازی
  • تولید رطوبت طبیعی در پوست
  • از بین برنده جوش های سر سیاه
  • درمان تیرگی و پف دور چشم
کرم عسل رویال

طریقه مصرف کرم عسل رویال :

هر بار قبل از مصرف صورت خود را با اب ولرم و صابون خوب بشویید تا چربیهای پوست تمیز گشته و منافذ پوستی باز گردد سپس خوب پوستتان را با حوله خشک نمایید و کرمتان را مصرف نمایید.

کمی صبر کنید تا کرم خشک گردد این کرم کارکردی شبیه به ماسک صورت دارد و اصولا بعد از چند دقیقه خشک میشود تا ۲ ساعت صبر نمایید و سپس صورت و محل مورد نظر را با اب ولرم بشوید شما میتوانید روزی دوبار این کار را انجام دهید.

 

عسل هانی رژینا ، تولید کننده انواع عسل ارگانیک و عسل درجه یک  و کرم عسل می باشد. عسل هانی رژینا می توانید هر مقدار عسل که مورد نیاز شما باشد را برای شما ارسال نماید. 

 

برای خرید عسل ارگانیک و خرید عسل طبیعی و کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

 

همچنین برای مشاهده لیست قیمت عسل ارگانیک و درجه یک کلیک نمایید.

 

 

 





:: برچسب‌ها: ژل رویال ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: